Thursday, December 9, 2010

PENGALAMAN BERGELAR PRE-U SMK PERIMBUN..

semenjak masuk pre-u ni mcm2 la yg aku dapat lalui sangat 10000x la berbeza ketika di tingkatan 5..firstly bila naik junior perkara pertama yg dpt aku lalui adalah dapat keizinan daripada ibu bapa utk keluar bersama rakan2 korang semua mesty kata aku anak mak..hhehhahha..memang pun aku nak mak..tidak lama kemudian aku dicalonkan sebagai KETUA PENGAWAS SMK PERIMBUN bersaing dgn ASHRAF...bkn calang2 org blh dapat jawatan to besar gile tanggungjawab,allhamdulillah jawatan tersebut telah berpihak pd aku..pd situ lah aku mula sentiasa menjaga penampilan,tatasusila,gaya berjalan (bak kata cikgu hanim)..pd mulanya memang tidak yakin utk pegang jawatan to tp apabila parents, cikgu, kwn2 form 6 bg semangt..alhamdulillah aku dpt memegangnya tanpa masalah...tp ada satu perkataan to memang mencabar diri ku..."kp tak ada function" peehh kow kow do...aku kena dgn org "H" bkn nama sebenar..tp aku anggap ni cabaran...any way kpd kwn2 lelaki aku minta maaf sbb time junior kurang bersama korang and thanks pd acap sbb bg nasihat supaya sentiasa mendekati diri aku yg SOMBONG ini bersama korang...

apabila naik tahun 2010..bermulalah cerita...
tahun ini adalah penentu bg kami yg bergelar PRE-U SMK PERIMBUN...STPM akan kami duduki...tiket utk kami semua masuk university..anyway klu semua nak tahu time senior ni la kita semua mcm gile2 sikit...sampai aku pun turut serta,,..hahhaa.korang tgk gambar kita semua memang akan ketawa sorang2 punya..yg aku tak fhm skrng knp aku dikaitkan dgn ADINA????hahaha..tp tak pe ok aje adina to ada ciri2 keibuaan..thanks kpd siapa yg tolong kenen kan..hhahahaah..klu kita tgk sendiri kebanyakan acara sekolah kita yg handel...rezeki kita semua kawan2..dapat jadi jurulatih (free lg), pengurusan road run, kejohanan sukan tahunan n mcm2 lg la....semasa di tingkatan 6 ni mcm2 benda kita buat lakonan hari guru, and jual2...peehh ni semua idea dari pengerusi PPUP..congratulions,,...!!!!soory klu tak menarik penceritaan aku sbb baru belajar mengarang blog sbnrnya...hehheee













 ni gambar2 time kita minggu orentasi PRE-U PERIMBUN...peehhh...time ni memang kena ada persefahaman antara satu sama lain sbbnya utk menghasilkan sebuah team work yg hebat , komunikasi antara satu sama lain mesty kena ada...

No comments:

Post a Comment